Kontakta oss för att förverkliga din dröm!
Fyll i kontaktformuläret så hör vi av oss så fort vi kan.
GRAND PLAZA
Villkor:
BOKNINGSVILLKOR GRAND PLAZA -
1. OFFERT OCH BETALNINGSVILLKOR
Handpenning
• En handpenningsavgift betalas in till Grand Plaza vid bekräftelse av bokning. Betalas inte
handpenningsavgiften är bokningen inte bindande. Handpenningen är ej återbetalningsbar.
Avbeställning/justering
• Slutgiltigt antal gäster, val av meny och eventuella justeringar av er bokning ska vara Grand Plaza tillhanda
senast 30 dagar innan genomförandet. Justeringar senare än dessa 30 dagar kan medföra extra kostnader.
• Avbeställning ska ske skriftligt via mail minst 45 dagar innan arrangemangsdagen. Vid avbeställning återfås
ej den erlagda handpenningen. Vid avbeställning som sker senare än 30 dagar före arrangemanget
debiteras 100% av beställningens värde.
Betalning
• Beställaren ska utge full likvid (100%) av värdet på beställningen inom 30 dagar före arrangemangets
genomförande. Slutfakturan debiteras enligt överenskommelse med avdrag av handpenningsavgiften.
• Betalning sker via Bankgiro 625-0310 eller Swish nr: 123 541 83 14, ange arrangemangsdatum samt
brudparets förnamn som referens.
Prisklausul
• Om bolaget drabbas av oförutsedda kostnader till följd av omständigheter bolaget ej kan påverka, såsom
skadegörelse eller höjda skatter/avgifter, äger bolaget rätt att ändra priset i motsvarande mån.
2. Särskilda ordningsregler
• För hyresgästen gäller att följa de ordningsföreskrifter som hyresvärden utfärdar och de anvisningar som
lämnas av personalen. Hyresgästen ansvarar för alla skador och eventuella påföljder som kan uppkomma
vid brott mot gällande föreskrifter.
• Rökning och förtäring av spritdrycker är absolut förbjudet i samtliga
lokaler.
3. Pyroteknik och fyrverkerier
• Pyroteknik och fyrverkerier utomhus är absolut förbjudna och leder till ett vite på 35 000 SEK vid
överträdelse.
4. Ljudnivåer och störningar
• Tutning, högljudda aktiviteter och andra störande ljud efter kl. 00:00 är förbjudna. Brott mot denna regel
medför en avgift på 5 000 SEK samt risk för omedelbar avstängning av evenemanget.
5. Städning och nedskräpning
• Lokalen samt området utanför ska hållas rent och i gott skick. Nedskräpning utomhus leder till en extra
städavgift på 5 000 SEK.
• Vid omfattande nedsmutsning inomhus kan ytterligare städavgifter tillkomma
beroende på situationens allv
Tel: 031-13 33 44
